OVER BILDERBERG

Over Bilderberg

Bilderberg is een hotelgroep met unieke locaties in Nederland en Duitsland. Onze vier- en vijfsterrenhotels bevinden zich op bijzondere plekken: van kastelen en landgoederen omringd door natuur tot stadshotels midden in een bruisende stad.

 

Bilderberg onderscheidt zich met de best denkbare service. We hebben dan ook een duidelijke missie: iedere gast een onvergetelijk verblijf bieden. Of je nu bij ons komt voor een overnachting, een vergadering of een diner in ons restaurant, wij zorgen ervoor dat je met een glimlach op het gezicht weer naar huis gaat.

 

Dat doen we met persoonlijke aandacht, vakmanschap en oprechte gastvrijheid. Onze gepassioneerde medewerkers zijn daarbij de belangrijkste factor. De begroeting, de persoonlijke benadering, de service, de lach, de herkenning, het afscheid, de passie. Een gast herinnert vaak niet het bed in de kamer, maar wel de medewerker die hem bij naam noemde om hem welkom terug te heten in het hotel! Bij Bilderberg werken ruim 600 toegewijde mensen die dag in dag uit bezig zijn om onze gasten een fantastische ervaring te bieden.

Jouw werkplezier is onze bekroning

We vinden het belangrijk dat je met plezier naar je werk komt en daarom investeren we in je welzijn én een goede balans tussen werk en privé. Moet jij bijvoorbeeld je kinderen naar school brengen voor je dienst begint? Dan kunnen we vast een rooster opstellen wat voor ons beide werkt. Of wil je met de fiets naar het werk? Dat horen we graag! Met het FiscFree systeem kun je met flinke korting producten kopen van je overuren. Zoals bijvoorbeeld een fiets. En geen zorgen, het opnemen van overuren, dat kan altijd!

Wil jij meer weten over onze uitstekende arbeidsvoorwaarden? Bekijk deze dan nu. Hier lees je bijvoorbeeld over onze tijd-voor-tijd regeling, uniek in de horecabranche.

Hoe is het om te werken bij Bilderberg

Oprechte gastvrijheid. Daar zijn we bij Bilderberg dag en nacht mee bezig. We bieden onze gasten graag een onvergetelijke hotelervaring. Dat doen we door mensen te raken. Door écht geïnteresseerd te zijn. Door ons altijd af te vragen ‘wat heeft de ander nodig?’. Door alles tot in de kleinste details te regelen en verwachtingen te overtreffen. Onze medewerkers zijn daarbij onze belangrijkste troef, want zíj maken het verschil.

 

Aan jou als Bilderberger bieden we een veilige en vertrouwde omgeving. Een dynamische plek waar je je welkom voelt en jezelf kunt zijn. Bij Bilderberg kun je rekenen op de waardering van de gasten en op een fantastisch team om mee te werken. Bilderbergers doen hun werk met passie en betrokkenheid. We zijn behulpzaam naar gasten én collega’s en springen in waar het nodig is. Bilderberg is als een hechte familie. We werken, leren, groeien, feesten, lachen en huilen met elkaar. Wij zijn oprecht in je geïnteresseerd en geven je de ruimte om je talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Wij zijn anders dan andere hotelketens. We zijn bijzonder omdat onze medewerkers bijzonder zijn.

Onze kroonwaarden

“Een genietende gast is de kroon op mijn werk”
Bij iedereen die bij Bilderberg werkt, staat dit motto hoog in het vaandel. Aan de basis hiervan liggen 10 kroonwaarden die we gezamenlijk hebben opgesteld. Deze vormen de leidraad voor al onze medewerkers in de benadering van gasten en klanten.

 

Kroonwaarden:

1. Ik stel de gast boven de regels en mijn persoonlijke mening;
kan niet bestaat niet.
2. Ik denk in mogelijkheden, niet in problemen.
3. Ik sta open voor en anticipeer op de wensen van anderen.
4. Ik zorg dat het gebeurt, ik kom altijd mijn afspraken na.
5. Ik zie er verzorgd uit en gedraag mij professioneel.
6. Ik verras door meer te doen dan verwacht.
7. Ik straal tijdens mijn werk enthousiasme uit.
8. Ik ken ons product en kan in voordelen praten.
9. Ik denk altijd mee en voel mij verantwoordelijk.
10. Ik luister goed en neem iedere gast serieus.