FRONT OFFICE

Gasten welkom heten, inchecken, uitchecken, leuke tips geven over de omgeving, reserveringen aannemen en verwerken, een luisterend oor bieden… Wanneer je werkt achter de receptie bij Bilderberg weet je één ding zeker: geen dag is het hetzelfde.

Werken aan de Front office

Oprechte gastvrijheid. Daar zijn we bij Bilderberg dag en nacht mee bezig. We bieden onze gasten graag een onvergetelijke hotelervaring. Dat doen we door mensen te raken. Door écht geïnteresseerd te zijn. Door ons altijd af te vragen ‘wat heeft de ander nodig?’. Door alles tot in de kleinste details te regelen en verwachtingen te overtreffen. Als Front Office Medewerker ben je daarin het aanspreekpunt voor gasten én collega’s. Een veelzijdige spin-in-het-web die met een lach ieder verblijf onvergetelijk maakt.

De Front Office is een dynamische werkplek, waarbij vaak van alles tegelijk gebeurt. Een uitdaging dus om toch het overzicht te houden. Want hoe zorg je dat je in de korte tijd dat een gast aan je balie staat, je toch bijdraagt aan een bijzonder verblijf? En hoe speel je in op wensen of opmerkingen, om zo een wow-moment te creëren bij de gast? En dat terwijl je tussendoor ook bezig bent met reserveringen aannemen, online reviews in de gaten houdt en meedenkt met promoties en acties. De functie van Receptionist(e) is dan ook de perfecte start voor een glansrijke carrière in de hotellerie, office management of sales.

Ontmoet je collega´s

Benieuwd hoe het is om te werken aan de receptie van een hotel? Kiki Braun, Medewerkster Front Office bij Europa Hotel Scheveningen, stelt zich graag aan je voor.